„Büszkeséggel tölt el, hogy a DDC-t képviselhetem”
A DDC területi képviselőinek ritkán van két egyforma napjuk. A feladatokat tekintve egy területi képviselő munkája négy főbb részre osztható, melyek az alábbiak: a partnerekkel való kapcsolattartás és az új partnerek megkeresése, a promóciók bevezetése és a reklamációk kezelése, valamint a piackutatás.
Fontos feladatuk cementtermékeink állandó piaci jelenlétének biztosítása, a piac és a projektek nyomon követése egy adott térségben, a versenytársak termékeiről információk gyűjtése és az építőanyag-iparhoz kapcsolódó változások szemmel tartása, valamint döntés előkészítő elemzések készítése. A promóciók idején nagy szerepük van a partnerek informálásban, a részvétel lehetőségeiről, feltételeiről való tájékoztatásban, és a játékszabályok ismertetésében, valamint a promócióhoz kapcsolódó szórólapok, plakátok, ajándéktárgyak partnerekhez történő eljuttatásában is.
„Ahány vevő, annyi féle kommunikációs módszert és stratégiát kell használni”.
Területi képviselőink a (lehetséges) vevőket a kapcsolatfelvételtől az árajánlat kiadásán át a szerződéskötésig végigkövetik, de feladatuk a szerződéskötés után sem szűnik meg. Meglévő partnereink esetében kiemelten fontos a rendszeres kapcsolattartás, az ügyfél gyakori felkeresése és a folyamatos rendelkezésre állás. Az új és a régi partnereknél is nagy hangsúlyt kap a vevő és annak a környezetének elemzése, az árviszonyok naprakész követése és a javaslattétel az esetleges intézkedésekre. Munkájuk során figyelemmel kísérik a partnerek hitellimitjeit és a fizetési határidők betartását.
Munkatársainknak felelőssége kiemelkedő Cement Üzletágunk képviseletében és jó hírnevének megerősítésében, hiszen „az értékesítés van a kirakatban, mint DDC”.