Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozata

Az újonnan létrejött Zöld Tagozat egyfajta platformként fog szolgálni azoknak a márkáknak és vállalatoknak, amelyek szem előtt tartják a fenntarthatóság elveit. Céljuk, hogy a marketing szakemberek figyelmét felhívják a fenntarthatóságra és a környezeti hatásokra. Küldetésük, hogy a rendszeres üléseken lehetőséget biztosítsanak a tagoknak a szakmai információk gyors és hatékony elérésére, a kapcsolattartásra, és a pozitív gyakorlati példák megismerésére.

A MMSZ szervezésében megalakult Zöld Tagozatához vállalatunk is örömmel csatlakozott. Célunk, hogy közös erővel fogjuk össze azokat a vállalkozásokat, amelyek tenni szeretnének egy fenntarthatóbb jövő érdekében.

„Az aktív tagok elkötelezték magukat amellett, hogy közösen formálják azoknak az aktivitásoknak a marketingkommunikációját, amelyek a zöldebb jövő megteremtésére irányulnak. 
A Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozat a jövőért jött létre. Feladata, hogy minél többeket ösztönözzön arra, hogy ne csak gondoljanak a jövőre, hanem tegyenek is érte. A tagság olyan cégek marketing szakembereiből áll, akik a termékfejlesztéseik, márkáik, kommunikációjuk és üzeneteik által kifejezhetik felelősségüket a jövő irányába.” - mondta el az eseményt követően Hermann Zsuzsanna, a tagozat elnöke.

Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy az alapítók színes gárdáját erősíti vállalatunk is olyan nagy márkák mellett, mint az Auchan Magyarország Kft., a HUF-BAU Csoport Kft., a Coca-Cola Company és még sokan mások.

Az alapítói pozíció mellett vállalatunk kommunikációs vezetője, Guth Zoltán alelnöki szerepet is betölt a Zöld Tagozatban.

Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának alapító ülése.

Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozata.

MMSZ Zöld Tagozatának alapító ülése a Hungexpóban.

MMSZ Zöld Tagozat logó.